S.O.S.

Núria Pla Cid

Aquest és un projecte personal i molt íntim. És un exercici sobre mi mateixa que intenta respondre una sèrie de preguntes que m’he fet durant molt de temps: Saps qui ets? Saps que t’ha passat? Vols seguir vivint així?  A partir de pensar d’on vinc, qui sóc i que m’ha passat, he redescobert d’alguna forma la meva història i com aquesta m’ha afectat més del que jo em pensava. Me n’he adonat que sense saber-ho i durant molt de temps he estat donant voltes sempre al mateix concepte: “el que diran”. Les pors, les inseguretats i el guardar-me les coses han configurat en certa manera el meu caràcter. El que he volgut fer és respondre a aquestes tres preguntes des de l’àmbit artístic. Però el motiu principal que m’ha portat a fer aquest projecte és sobretot la resposta a una de les preguntes:”no vull seguir vivint així. Vull canviar, ser més oberta amb la gent i poder parlar de tot el que em passa o sento, deixar de ser hermètica.” Aquesta ha estat el motor del meu treball.


Saps que t’ha passat?, 2014.
Serigrafia i cosit. 100 x 100 cm. 



Saps qui ets?, 2014.
Impressió digital i cosit. 21 x 21 cm. 

Vista de l'exposició.


Obra adquirida pel Patrimoni de la UB, 2014.
Obra exposada al Sense Títol, 2014.
Aquest projecte forma part d'un Treball de Final de Grau.